top of page

איך תחסכו לכל מה שאתם רוצים?

עובדים קשה, מכניסים משכורת, אבל לא יודעים איך תצליחו לחסוך לכל מה שאתם רוצים?

הנה כמה דברים שיעזרו לכם לחסוך מספיק כדי להשיג מה שאתם רוצים ->

✔️ נקודת המוצא היא – תכנון! בין אם אתם רוצים לחסוך לחופשה ובין אם אתם רוצים לקנות בית- יש דרך להגיע לשם! על ידי הגדרה ברורה של המטרות שלכם. כי שאתם יודעים מהי המטרה של החיסכון, וכמה כסף אתם צריכים בשביל להגיע אליה, זה ייתן את המוטיבציה גם לעמוד ביעדים.

✔️ נהלו סדרי עדיפויות סדרי עדיפויות בתכנון כלכלי הם אישיים ומשתנים מאוד בין אחד לאחד. צריך לדעת מה המחיר של כל בחירה ולעשות את השיקולים המתאימים. אחרי שיש לכם מטרות ברורות סדרו אותם לפי סדר העדיפות שלכם. למה אני מתכוונת? כדי להגיע למטרה- צריך לבחור! אם זה להוציא את הכסף על טיול לחו"ל 3 חודשים

או לבחור להשאיר אותו לצבירת הון עצמי לבית...

✔️זה לא רק לחסוך, אלא בעיקר איפה לחסוך. לבחירת המקום לחיסכון של הכסף יש השלכות משמעותיות ששוות כסף, והרבה! לכל אחוז אחד של תשואה על החיסכון שלכם, יש משמעות של עשרות ומאות אלפי שקלים בתכנון לטווח הארוך. כידוע, בבנק הריבית היא אפסית והכסף לא רק שלא מניב תשואה, אלא אף מאבד מערכו עם עליית המחירים. זכרו כלל פשוט- כל 7% תשואה הוא הכפלה של הכסף כל 7 שנים!

✔️ השכלה פיננסית- זה חובה! מחקר שנערך על ידי חוקר מאוניברסיטת בארקלי מצא שאנשי שהוסבר להם המושג "ריבית דריבית" חסכו 40% יותר לפנסיה! לפי הלמ"ס בישראל רק 29% מבני ה-20 ומעלה יודעים לחשב ריבית דריבית. בישראל, כמעט ואין השכלה פיננסית ולכן עליכם מוטלת החובה להרחיב את הידע. כי הכסף הגדול לא נמצא בהוצאות וגם לא בהכנסות, אלא בעיקר בהחלטה איפה וכמה לחסוך. לכן השכלה פיננסית הכרחית כדי שתוכלו להחליט את ההחלטות הנכונות.

✔️ התחילו כמה שיותר מוקדם- יש שאומרים שריבית דריבית היא הכח החזק ביותר בעולם. ככל שתתחילו מוקדם יותר לחסוך בחיסכון שמניב תשואה, כך הכסף שלכם יעבוד יותר יקבל יותר ריבית ויהפוך לסכום משמעותי בשביל לממש את המטרות שלכם.

אל תוותרו על החלומות שלכם, אם תעבדו נכון לאורך הדרך, תוכלו לצבור עוד ועוד כסף.

אמנם הדרך לא תמיד קלה- אבל היא בהחלט משתלמת!

תנו לכסף שלכם להיות מקור לשפע! הילה

bottom of page